Small group

training

MOUVEMENT kan jou ondersteunen in de vorm van small group training. Met small group training maken wij het mogelijk om samen met je partner, vrienden of andere sportmaatjes in groepsverband te trainen, waarbij wij tegelijkertijd toch de nadruk leggen op persoonlijke aandacht en ondersteuning.  Onze groepen zijn dan ook niet groter dan 10 personen.

Bij ons is het zowel mogelijk om met een bestaande groep te trainen als je eigen groep samen te stellen. Stel je zelf een groep samen dan moet deze uit minimaal 8 personen bestaan.
Small group training is ook uitermate geschikt voor mensen die na hun personal training traject toch onder begeleiding willen blijven trainen alleen dan tegen een lager tarief.

Afhankelijk van je interesses en doel kies je de best passende small group training(en). Verschillende trainingen volgen is dus mogelijk. Onze trainingen zijn leuk, gevarieerd en uitdagend. Er wordt doelgericht gewerkt om een maximaal resultaat neer te zetten.

Small group training bevat

Diversiteit

Er is keuze uit verschillende soorten small group training: boxercise, bootybuilding (v), fitness, pilates en pole fitness. In iedere small group training behandelen we lichaam en geest. Alle spiergroepen worden geraakt. Echter, de focus en intensiteit verschillen per soort training. Wat overeenkomstig is, is de rijke variatie aan oefeningen die in iedere soort training behandeld wordt.

Persoonlijke aandacht

Persoonlijke aandacht is ontzettend belangrijk binnen onze groepstrainingen. Daarom trainen we met een maximum van 10 personen. Doordat wij oefeningen zo weten te variëren kun jij doelgericht aan de slag. Geef bij ons aan wat je wilt bereiken en we nemen het mee in onze trainingsvoorbereidingen en persoonlijke adviezen waaraan jij kunt werken.

Groepsstimulans

Het is ontzettend stimulerend om in groepsverband te trainen. Niet alleen word je door onze trainer gemotiveerd, maar ook door elkaar. Dit heeft een versterkend effect. Sluit je je bij ons aan, dan word je direct goed ontvangen door de groep waarin je terecht komt. Onze groepstrainingen bieden een plezierige, laagdrempelige manier om aan je persoonlijke doel te werken.

Vanaf 6 maanden

Er is tijd nodig om jouw doel te behalen. We streven naar blijvende resultaten. Daarom gaan we uit van minimaal 6 maanden met minimaal 1 training per week. Afhankelijk van jouw wensen kun je meerdere trainingen per week volgen. Een small group trainingssessie duurt altijd 60 minuten. Het is tevens mogelijk verschillende soorten trainingen te volgen.

img_5049-2

Bootybuilding

Bij bootybuilding werken we aan jouw shape met doelgerichte krachtoefeningen. We focussen op de billen, benen en core.

  • Billen, benen en core
  • In shape en sterker
  • Vitaliteitsclub
  • Vanaf 6 maanden
pb300127

New sport coming soon…

  • Zware cardio- en krachttraining
  • Fitter en sterker
  • Vitaliteitsclub en buiten
  • Vanaf 6 maanden
img_5500-2

Boxercise

Boxercise is een methode om intensief én effectief te werken aan jouw kickboks skills en tegelijkertijd fitter en energieker te worden.

  • Boks- en traptechnieken
  • Fitter en sterker
  • Vitaliteitsclub
  • Vanaf 6 maanden
pole-fitness

Pole fitness

Pole fitness is een combinatie van fitness, dans en gymnastiek. Dé ultieme workout als je wilt werken aan je kracht, souplesse en lenigheid.

  • Sierlijke krachttraining
  • Sterker en souplesse
  • Vitaliteitsclub
  • Vanaf 6 maanden
small group fitness

Fitness

Fitness is een heerlijke, pittige manier om met kracht- en cardio-oefeningen al je spieren te trainen voor een sterker en fitter lijf.

  • Cardio- en krachttraining
  • Sterker en fitter
  • Vitaliteitsclub
  • Vanaf 6 maanden
pilates

Pilates

Bij pilates werken we aan jouw lichaamshouding, versterken we de dieperliggende spieren en vergroten we je mobiliteit.

  • Beweging en beheersing
  • Fitter en leniger
  • Vitaliteitsclub
  • Vanaf 6 maanden

Small group training rooster

Stappenplan

Small group training

  1. Kies een of meerdere small group trainingen
  2. Neem contact op
  3. Neem gratis deel aan een proeftraining
  4. Kies je lidmaatschap
  5. Kom wekelijks in actie tijdens onze trainingen
  6. Samen werken we naar jouw doel toe met behoud van resultaat
mouvement-rest-medium-03

Vul hier uw zoekopdracht in